Dec 17, 2010

Poziţie vacantă - asistent de proiect


democratice in RM, consolidarea capacitatilor tinerilor de a influenţa procesul de luare a deciziilor la nivel local şi naţional prin guvernare participativa şi alte instrumente democratice.

Descrierea postului:

Asistenţă acordată directorului de programe în cadrul proiectelor implementate de organizatie.

Responsabilităţi:

* Coordonator activităţi de logistică.

* realizeaza activitatile de documentare pentru proiectele in desfasurare,

* raspunde de managementul informatiilor,

* pune in practica strategia de comunicare si relatii publice,

* realizeaza activitati in domeniul managementul programelor de finantare,

* asigura activitatile administrative ale institutului (arhivare  documente /distribuirea corespondentei).

Durata: perioadă de probă 3 luni, cu posibilitate de extindere.

Termen limită pentru depunerea CV-urilor: 30 decembrie 2010.

Calificare:

Absolvent de studii superioare (ştiinţe economice, sociologie, jurnalism, administraţie publică)

Formările suplimentare specifice domeniului de activitate al postului (management, cereri de finanţare, accesare programe de finanţare, planificare strategică, ş.sa.) constituie avantaj.

Cerinţe generale:

* Cunoaşterea fluentă a limbilor romană, engleză şi rusă.

* Disponibilitate de implicare imediată.

Atitudini necesare postului: profesionalism, dedicare, seriozitate şi rigurozitate, integritate, pro-activitate, responsabilitate, comunicare şi lucru în echipă.

Candidaţii interesaţi trebuie să transmită:

-          Curriculum Vitae.

-          Datele de contact a 2 persoane care va pot recomanda pentru acest post.

Candidaturile trebuie adresate dlui Emil PELIN cu menţiunea ”Pentru postul de Asistent de proiect” şi transmise la adresa de email: parlamentul.tinerilor@gmail.com. Pentru informaţii suplimentare vă rugam să ne contactaţi la nr. de telefon 022 844-885.

Vor fi contactaţi pentru interviu doar candidaţii pre-selectaţi.


facebook